Wijkraad Nesselande bespreekt alle actiepunten voor de wijk met de gemeente

De afgelopen maanden heeft de wijkraad alle actiepunten voor Nesselande uitgewerkt in een concept wijkakkoord en jaaractieplan. Tijdens de participatiebijeenkomsten eind vorig jaar zijn enkele honderden punten opgehaald bij bewoners en samengevat in 15 doelen en 45 actiepunten voor het komende jaar. Vandaag ontving de voltallige Wijkraad Nesselande in een marathonsessie alle clusters van de gemeente om de gezamenlijke actiepunten voor de wijk vast te stellen. Dit waren goede gesprekken en op veel punten is overeenstemming bereikt om dit gezamenlijk op te pakken het komende jaar.

Veel uiteenlopende punten hebben vandaag de aandacht gekregen, van veiligheid tot rondslingerende deelscooters, plekken voor jongeren, zorg voor ouderen, knelpunten qua verkeersveiligheid, en natuurlijk het beheer van badplaats Nesselande.

Binnenkort meer informatie over de vastgestelde actiepunten voor Nesselande!

Heb je ondertussen vragen of opmerkingen over de wijk of het wijkakkoord stel ze gerust:

Auke Bergsma
info@wijkraadnesselande.nl

Dit vind je misschien ook leuk...