‘Nesselanders’ is terug en themabijeenkomst over badplaats Nesselande a.s. dinsdag in De Kristal!

DE maandelijkse nieuwsbrief voor bewoners van Nesselande met het laatste nieuws uit Nesselande is na jaren weer terug. Maandelijks op papier in je brievenbus en natuurlijk ook digitaal: https://www.nesseweb.nl/nw/wp-content/uploads/2023/05/Nesselanders-2023-05.pdf

In deze editie:
Themabijeenkomst van de wijkraad over ‘Badplaats Nesselande’ a.s. dinsdag van 20-22 uur in De Kristal.
Kom allen om mee te praten over hoe we met elkaar het strandseizoen voor iedereen prettig houden, het warm-weer-protocol, over parkeren, het winkelcentrum, evenementen en het schoonhouden van strand, boulevard en winkelcentrum! Iedereen is welkom! Laat hieronder even weten als je komt dan weet de wijkraad hoeveel koffie ze moeten klaarzetten.

Avondvierdaagse 19-23 juni 2023
Na 3 jaar is er weer een avondvierdaagse in Nesselande! Geef je ook op als vrijwilliger of sponsor want die zijn hard nodig.

Helpen met ‘De Nesselanders’?
De Nesselanders wordt gemaakt voor en door wijkgenoten. Daar is hulp bij nodig. Bezorgers, fotografen, redactieleden en tips zijn welkom. Mail naar Nesselanders@wonio.nl

Dit vind je misschien ook leuk...